360 graden eindmeting
Deze 360 graden feedback eindmeting is voor:
Naam: Jarne Ophorst
Studentnummer: 1100308
Klas: smm1j
Zelfbeoordeling
Professionele houding
Stelling 1: Ik maak in een gezelschap vaak een positieve indruk.
Stelling 2: Ik kom mijn afspraken altijd na.
Stelling 3: Ik sta kritisch ten opzichte van mijn eigen handelen.
Stelling 4: Ik steek veel energie in het opbouwen en onderhouden van relaties.
Maak gebruik van onderstaande hulpvragen om de stellingen toe te lichten:
In hoeverre herken ik mijzelf in de betreffende eigenschap?
In welke situaties heb ik moeite op dit aspect van een professionele houding te tonen?
In welk opzicht kan ik mijzelf verbeteren?
Stelling 1: 9, ik vind dat als ik me goed voel in een groepje ik heel positief en gezellig kan zijn
Stelling 2: 9, ik kom eigenlijk altijd mijn afspraak na alleen als ze niet heel belangrijk zijn vergeet ik ze wel eens
Stelling 3: 5, dat kan nog een stuk beter
Stelling 4: 5, dit kan ook nog stukken beter, vind als anderen er geen moeite insteken hoef ik het ook niet te doen
Toelichting:
Ik vind dat ik op bepaalde aspecten een goede professionele houding heb, maar het kan ook nog veel verbeterd worden.
Nieuwsgierige houding
Stelling 1: Ik ben is in staat om buiten de bestaande kaders te treden en ontwikkel graag nieuwe en originele oplossingen.
Stellng 2: Ik leer graag door te experimenteren met mijn eigen gedrag.
Stelling 3: Ik stel gerichte vragen om iemand zijn verhaal te laten vertellen en luistert daarbij actief.
Maak gebruik van onderstaande hulpvragen om de stellingen toe te lichten:
In hoeverre herken ik mijzelf in de betreffende eigenschap?
In welke situaties heb ik moeite op dit aspect van een professionele houding te tonen?
In welk opzicht kan ik mijzelf verbeteren?
Stelling 1: 4, ik vind vaak als iets werkt werkt het en hoef je het niet helemaal om te gooien
Stelling 2: 3, ik experimenteer eigenlijk zelden met mijn eigen gedrag
Stelling 3: 7, ik luister heel goed naar mensen, maar kan nog beter vragen stellen
Toelichting: ik zie dat ik mijn nieuwsgierige houding nog flink kan verbeteren en daar gaan we dan aan werken
Ondernemende houding
Stelling 1: De student wil telkens beter presteren.
Stelling 2: De student toont initiatief.
Stelling 3: De student zal ondanks tegenslagen en kritiek afmaken waar hij aan begonnen is.
Stelling 4: De student heeft zelfdiscipline.
Maak gebruik van onderstaande hulpvragen om de stellingen toe te lichten:
In hoeverre herken ik mijzelf in de betreffende eigenschap?
In welke situaties heb ik moeite op dit aspect van een professionele houding te tonen?
In welk opzicht kan ik mijzelf verbeteren?
Stelling 1: 6, ik heb wel de wil om beter te presteren maar vaak vind ik het ook goed
Stelling 2: 6, ik toon het heel af en toe maar het kan wel beter worden nog
Stelling 3: 7, ik denk wel als ik ergens aan begin en er tijd in heb gestoken ik het ook wel wil afmaken
Stelling 4: 5, met dit is het af en aan
Toelichting: dit is een beetje gemiddeld het is wel prima maar kan nog stukken beter
Overtuigende houding
Stelling 1: De student is in staat anderen mee te krijgen met een bepaald standpunt, voorstel of idee.
Stelling 2: De student is in staat om in heldere taal met anderen informatie uit te wisselen en te communiceren.
Stelling 3: De student stemt zijn taalgebruik en inhoud af op zijn publiek.
Maak gebruik van onderstaande hulpvragen om de stellingen toe te lichten:
In hoeverre herken ik mijzelf in de betreffende eigenschap?
In welke situaties heb ik moeite op dit aspect van een professionele houding te tonen?
In welk opzicht kan ik mijzelf verbeteren?
Stelling 1: 7,5 , ik kan het wel, maar het kan ook nog steeds beter worden
Stelling 2: 7, ik heb wel een duidelijke taal maar het communiceren kan nog stukken beter
Stelling 3: 10, mijn taalgebruik stem ik wel af op de mensen met wie ik ben.
Toelichting: ik kan best overtuigend zijn maar het kan nog wel stukken beter
Persoon 1
Deze 360 graden feedback is ingevuld door:
Naam: Fedde Ophorst
Relatie: Broertje
Professionele houding
Stelling 1: De student maakt in een gezelschap vaak een positieve indruk.
Stelling 2: De student komt afspraken altijd na.
Stelling 3: De student staat kritisch ten opzichte van zijn eigen handelen.
Stelling 4: De student steekt veel energie in het opbouwen en onderhouden van relaties.
Geef feedback op basis van de onderstaande hulpvragen:
In hoeverre herkent u de betreffende eigenschap bij de student?
In welke situaties heeft hij of zij moeite dit aspect van een professionele houding te tonen?
In welk opzicht kan hij of zij zich verbeteren?
Stelling 1: 8, als we met de familie zijn is het ltijd gezellig met hem
Stelling 2: 7,5 hij komt het vaak na maar soms vergeet hij het te doen
Stelling 3: 6,5 als hij een ov heeft gehaald dan wilt hij het de volgende keer beter doen
Stelling 4: 8, omdat hij vaak trakteert op eten en drinken of een gezeelig dagje weg en dat vind ik wel leuk
Toelichting:
Over het algemeen een leuke en gezellige broer
Nieuwsgierige houding
Stelling 1: De student is in staat om buiten de bestaande kaders te treden en ontwikkelt graag nieuwe en originele oplossingen.
Stellng 2: De student leert graag door te experimenteren met zijn eigen gedrag.
Stelling 3: De student stelt gerichte vragen om iemand zijn verhaal te laten vertellen en luistert daarbij actief.
Geef feedback op basis van de onderstaande hulpvragen:
Hulpvragen:
In hoeverre herkent u de betreffende eigenschap bij de student?
In welke situaties heeft hij of zij moeite dit aspect van een nieuwsgierige houding te tonen?
In welk opzicht kan hij of zij zich verbeteren?
Stelling 1: 6,0 want hij is niet creatief en heeft hier moeite mee
Stelling 2: 6,0 want hij houd er niet om te dingen uittetesten
Stelling 3: 7,5 want hij weet als je iets vertelt dan weet hij het 2 weken later nog
Toelichting:
Hij is minder goed in dingen uitproberen maar soms doet hij het wel
Ondernemende houding
Stelling 1: De student wil telkens beter presteren.
Stelling 2: De student toont initiatief.
Stelling 3: De student zal ondanks tegenslagen en kritiek afmaken waar hij aan begonnen is.
Stelling 4: De student heeft zelfdiscipline.
Geef feedback aan de student per stelling.
Hulpvragen:
In hoeverre herkent u de betreffende eigenschap bij de student?
In welke situaties heeft hij of zij moeite dit aspect van een ondernemende houding te tonen?
In welk opzicht kan hij of zij zich verbeteren?
Stelling 1: 8, want hij houd er niet van als het het slecht doed
Stelling 2: 7, af en toe toont hij inatiatief
Stelling 3:4, dit doed hij niet want hij is snel afgelijd en dus vindt hij steeds andere leuke dingen om te doen
Stelling 4: 6,5 , dit kkan beter maar als het moet heeft hij het
Toelichting:
Mijn broer wilt zich graag verbeteren als het slecht gaat
Overtuigende houding
Stelling 1: De student is in staat anderen mee te krijgen met een bepaald standpunt, voorstel of idee.
Stelling 2: De student is in staat om in heldere taal met anderen informatie uit te wisselen en te communiceren.
Stelling 3: De student stemt zijn taalgebruik en inhoud af op zijn publiek.
Geef feedback aan de student per stelling.
Hulpvragen:
In hoeverre herkent u de betreffende eigenschap bij de student?
In welke situaties heeft hij of zij moeite dit aspect van een overtuigende houding te tonen?
In welk opzicht kan hij of zij zich verbeteren?
Stelling 1: 6, soms want hij is niet heel creatief dus vaak zijn zn iedeeen vaak een beetje het zelfde
Stelling 2: 6,5 , dit kan beter want hij praat zacht dus kan je makkelijk er over heen prate
Stelling 3: 8, dit echt vaak want als hij met mij is scheld hij wel vaker dan hijmet vreemden is
Toelichting:
Hij is goed opgevoed is heel beleefd en kan een grapje maken
Persoon 2
Deze 360 graden feedback is ingevuld door:
Naam: Dorien Ophorst
Relatie: moeder
Professionele houding
Stelling 1: De student maakt in een gezelschap vaak een positieve indruk.
Stelling 2: De student komt afspraken altijd na.
Stelling 3: De student staat kritisch ten opzichte van zijn eigen handelen.
Stelling 4: De student steekt veel energie in het opbouwen en onderhouden van relaties.
Geef feedback op basis van de onderstaande hulpvragen:
In hoeverre herkent u de betreffende eigenschap bij de student?
In welke situaties heeft hij of zij moeite dit aspect van een professionele houding te tonen?
In welk opzicht kan hij of zij zich verbeteren?
Stelling 1: 9, ik zie dat hij meestal een goede indruk achterlaat op anderen, hij is beleefd, vriendelijk en mensen voelen zich vaak op zijn gemak bij hem
Stelling 2: 8, hij komt vaak zijn afspraken na, maar soms vergeet hij ze als ze voor hem niet heel belangrijk zijn.
Stelling 3: 8, hij is inzichzelf heel kritisch, maar laat dat aan de buitenkant niet blijken
Stelling 4: 7, hij is sociaal en heeft een leuke vrienden groep, maar hij kan er nog wel meer moeite in steken
Toelichting:
Hij is een leuke en sociale jongen en is ook in staat om een goede en professionele indruk achter te laten
Nieuwsgierige houding
Stelling 1: De student is in staat om buiten de bestaande kaders te treden en ontwikkelt graag nieuwe en originele oplossingen.
Stellng 2: De student leert graag door te experimenteren met zijn eigen gedrag.
Stelling 3: De student stelt gerichte vragen om iemand zijn verhaal te laten vertellen en luistert daarbij actief.
Geef feedback op basis van de onderstaande hulpvragen:
Hulpvragen:
In hoeverre herkent u de betreffende eigenschap bij de student?
In welke situaties heeft hij of zij moeite dit aspect van een nieuwsgierige houding te tonen?
In welk opzicht kan hij of zij zich verbeteren?
Stelling 1: 6, hij heeft zijn eigen mening over bepaalde dingen maar is niet heel creatief
Stelling 2: 4, hij is niet heel leergierig en laat dar ook wel blijken
Stelling 3: 6,5 , bij mensen die hij kent lukt het hem wel, maar bij mensen die hij niet kent of niet mag heeft hij er meer moeite mee
Toelichting: hij heeft hier nog wel ruimte voor verbetering maar hij kan het nog wel verbeteren door er meer tijd in te steken
Ondernemende houding
Stelling 1: De student wil telkens beter presteren.
Stelling 2: De student toont initiatief.
Stelling 3: De student zal ondanks tegenslagen en kritiek afmaken waar hij aan begonnen is.
Stelling 4: De student heeft zelfdiscipline.
Geef feedback aan de student per stelling.
Hulpvragen:
In hoeverre herkent u de betreffende eigenschap bij de student?
In welke situaties heeft hij of zij moeite dit aspect van een ondernemende houding te tonen?
In welk opzicht kan hij of zij zich verbeteren?
Stelling 1: 4, hij kan nog veel beter, maar is vaak te lui om er wat aan te doen
Stelling 2: 7, het is af een aan, als iets hem intresseert doet hij het wel maar als het hem niks uitmaakt doet hij het niet en is hij heel afwachtend
Stelling 3: 6, als hij ergens achterstaat dan lukt het hem wel
Stelling 4: 7, hij is er aan aan het werken maar het kan nog wat beter worden
Toelichting: hij kan nog stukken beter maar is hier wel thuis stiekem best hard aan aan het werken
Overtuigende houding
Stelling 1: De student is in staat anderen mee te krijgen met een bepaald standpunt, voorstel of idee.
Stelling 2: De student is in staat om in heldere taal met anderen informatie uit te wisselen en te communiceren.
Stelling 3: De student stemt zijn taalgebruik en inhoud af op zijn publiek.
Geef feedback aan de student per stelling.
Hulpvragen:
In hoeverre herkent u de betreffende eigenschap bij de student?
In welke situaties heeft hij of zij moeite dit aspect van een overtuigende houding te tonen?
In welk opzicht kan hij of zij zich verbeteren?
Stelling 1: 7, als hij ergens enthousiast over is kan hij het wel, maar anders heeft hij er nog wel moeite mee
Stelling 2: 5, dit kan hij nog wel wat verbeteren door duidelijker te praten
Stelling 3: 9, hij voelt goed aan tegen wie hij praat en hou hij tegen diegene moet praten
Toelichting: ook hier is er nog eens werk aan de winkel
Persoon 3
Deze 360 graden feedback is ingevuld door:
Naam: Rik
Relatie: Mede stagair bij FC Dodrecht
Professionele houding
Stelling 1: De student maakt in een gezelschap vaak een positieve indruk.
Stelling 2: De student komt afspraken altijd na.
Stelling 3: De student staat kritisch ten opzichte van zijn eigen handelen.
Stelling 4: De student steekt veel energie in het opbouwen en onderhouden van relaties.
Geef feedback op basis van de onderstaande hulpvragen:
In hoeverre herkent u de betreffende eigenschap bij de student?
In welke situaties heeft hij of zij moeite dit aspect van een professionele houding te tonen?
In welk opzicht kan hij of zij zich verbeteren?
Stelling 1: 7, hij is aardig en sociaal en komt vriendelijk over
Stelling 2: 8, ja die komt hij na en vaak redelijk snel na
Stelling 3: 5, dit kan hij nog wel wat beter doen
Stelling 4: 8, je ziet dat hij vaak wel een praatje te maken met mede collega’s
Toelichting: je ziet wel dat het een hele aardige en sociale jongen is
Nieuwsgierige houding
Stelling 1: De student is in staat om buiten de bestaande kaders te treden en ontwikkelt graag nieuwe en originele oplossingen.
Stellng 2: De student leert graag door te experimenteren met zijn eigen gedrag.
Stelling 3: De student stelt gerichte vragen om iemand zijn verhaal te laten vertellen en luistert daarbij actief.
Geef feedback op basis van de onderstaande hulpvragen:
Hulpvragen:
In hoeverre herkent u de betreffende eigenschap bij de student?
In welke situaties heeft hij of zij moeite dit aspect van een nieuwsgierige houding te tonen?
In welk opzicht kan hij of zij zich verbeteren?
Stelling 1: 7, hij heeft wel een paar goede en leuke ideeën bedacht
Stelling 2: 5, hier heeft hij nog wel meer moeite mee
Stelling 3: 7, hij kan dit wel goed maar kan ook nog beter
Toelichting: hij kan hier nog wel wat verbeteren
Ondernemende houding
Stelling 1: De student wil telkens beter presteren.
Stelling 2: De student toont initiatief.
Stelling 3: De student zal ondanks tegenslagen en kritiek afmaken waar hij aan begonnen is.
Stelling 4: De student heeft zelfdiscipline.
Geef feedback aan de student per stelling.
Hulpvragen:
In hoeverre herkent u de betreffende eigenschap bij de student?
In welke situaties heeft hij of zij moeite dit aspect van een ondernemende houding te tonen?
In welk opzicht kan hij of zij zich verbeteren?
Stelling 1: 6, je merkt dat hij zich wel wil verbeteren maar het kan nog beter
Stelling 2: 9, zeker heeft veel goed werk geleverd en nam ook veel opzich
Stelling 3: 8, hij heeft dat zeker ook gedaan
Stelling 4: 10, hij heeft heel goed zelfstandig gewerkt
Toelichting: hij is een aardige hardwerkende jongen
Overtuigende houding
Stelling 1: De student is in staat anderen mee te krijgen met een bepaald standpunt, voorstel of idee.
Stelling 2: De student is in staat om in heldere taal met anderen informatie uit te wisselen en te communiceren.
Stelling 3: De student stemt zijn taalgebruik en inhoud af op zijn publiek.
Geef feedback aan de student per stelling.
Hulpvragen:
In hoeverre herkent u de betreffende eigenschap bij de student?
In welke situaties heeft hij of zij moeite dit aspect van een overtuigende houding te tonen?
In welk opzicht kan hij of zij zich verbeteren?
Stelling 1: 7, hij heeft mij wel een paar keer kunnen overtuigen van zijn ideeën
Stelling 2: 8, hij communiceert duidelijk en spreekt duidelijk
Stelling 3: 8, hij voelt goed aan als er een belangrijke collega voor zich staat en eentje die minder belangrijk is
Toelichting: hij kan goed ideeën over brengen op de anderen
Maak jouw eigen website met JouwWeb