360 graden eindmeting

Deze 360 graden feedback eindmeting is voor:

Naam: Jarne Ophorst

Studentnummer: 1100308

Klas: smm1j

 

Zelfbeoordeling

 

Professionele houding

 

Stelling 1: Ik maak in een gezelschap vaak een positieve indruk.          

 

Stelling 2: Ik kom mijn afspraken altijd na.

 

Stelling 3: Ik sta kritisch ten opzichte van mijn eigen handelen.

 

Stelling 4: Ik steek veel energie in het opbouwen en onderhouden van relaties.

 

 

Maak gebruik van onderstaande hulpvragen om de stellingen toe te lichten:

In hoeverre herken ik mijzelf in de betreffende eigenschap?

In welke situaties heb ik moeite op dit aspect van een professionele houding te tonen?

In welk opzicht kan ik mijzelf verbeteren?

 

Stelling 1: 9, ik vind dat als ik me goed voel in een groepje ik heel positief en gezellig kan zijn

Stelling 2: 9, ik kom eigenlijk altijd mijn afspraak na alleen als ze niet heel belangrijk zijn vergeet ik ze wel eens

Stelling 3: 5, dat kan nog een stuk beter

Stelling 4: 5, dit kan ook nog stukken beter, vind als anderen er geen moeite insteken hoef ik het ook niet te doen

 

Toelichting:

 

Ik vind dat ik op bepaalde aspecten een goede professionele houding heb, maar het kan ook nog veel verbeterd worden.

 

 

 

Nieuwsgierige houding

 

Stelling 1: Ik ben is in staat om buiten de bestaande kaders te treden en ontwikkel graag nieuwe en originele oplossingen.

 

Stellng 2: Ik leer graag door te experimenteren met mijn eigen gedrag.

 

Stelling 3: Ik stel gerichte vragen om iemand zijn verhaal te laten vertellen en luistert daarbij actief.

 

 

Maak gebruik van onderstaande hulpvragen om de stellingen toe te lichten:

In hoeverre herken ik mijzelf in de betreffende eigenschap?

In welke situaties heb ik moeite op dit aspect van een professionele houding te tonen?

In welk opzicht kan ik mijzelf verbeteren?

 

Stelling 1: 4, ik vind vaak als iets werkt werkt het en hoef je het niet helemaal om te gooien

Stelling 2: 3, ik experimenteer eigenlijk zelden met mijn eigen gedrag

Stelling 3: 7, ik luister heel goed naar mensen, maar kan nog beter vragen stellen

 

Toelichting: ik zie dat ik mijn nieuwsgierige houding nog flink kan verbeteren en daar gaan we dan aan werken

 

 

                                       

Ondernemende houding

 

Stelling 1: De student wil telkens beter presteren.

 

Stelling 2: De student toont initiatief.

 

Stelling 3: De student zal ondanks tegenslagen en kritiek afmaken waar hij aan begonnen is.

 

Stelling 4: De student heeft zelfdiscipline.

 

 

Maak gebruik van onderstaande hulpvragen om de stellingen toe te lichten:

In hoeverre herken ik mijzelf in de betreffende eigenschap?

In welke situaties heb ik moeite op dit aspect van een professionele houding te tonen?

In welk opzicht kan ik mijzelf verbeteren?

 

Stelling 1: 6, ik heb wel de wil om beter te presteren maar vaak vind ik het ook goed

Stelling 2: 6, ik toon het heel af en toe maar het kan wel beter worden nog

Stelling 3: 7, ik denk wel als ik ergens aan begin en er tijd in heb gestoken ik het ook wel wil afmaken

Stelling 4: 5, met dit is het af en aan

 

Toelichting: dit is een beetje gemiddeld het is wel prima maar kan nog stukken beter

 

 

Overtuigende houding

 

Stelling 1: De student is in staat anderen mee te krijgen met een bepaald standpunt, voorstel of idee.

 

Stelling 2: De student is in staat om in heldere taal met anderen informatie uit te wisselen en te communiceren.

 

Stelling 3: De student stemt zijn taalgebruik en inhoud af op zijn publiek.

 

 

Maak gebruik van onderstaande hulpvragen om de stellingen toe te lichten:

In hoeverre herken ik mijzelf in de betreffende eigenschap?

In welke situaties heb ik moeite op dit aspect van een professionele houding te tonen?

In welk opzicht kan ik mijzelf verbeteren?

 

Stelling 1: 7,5 , ik kan het wel, maar het kan ook nog steeds beter worden

Stelling 2: 7, ik heb wel een duidelijke taal maar het communiceren kan nog stukken beter

Stelling 3: 10, mijn taalgebruik stem ik wel af op de mensen met wie ik ben.

 

Toelichting: ik kan best overtuigend zijn maar het kan nog wel stukken beter

 

 

 

 

Persoon 1

Deze 360 graden feedback is ingevuld door:

Naam: Fedde Ophorst

Relatie: Broertje

 

 

Professionele houding

 

Stelling 1: De student maakt in een gezelschap vaak een positieve indruk.          

 

Stelling 2: De student komt afspraken altijd na.

 

Stelling 3: De student staat kritisch ten opzichte van zijn eigen handelen.

 

Stelling 4: De student steekt veel energie in het opbouwen en onderhouden van relaties.

 

 

Geef feedback op basis van de onderstaande hulpvragen:

In hoeverre herkent u de betreffende eigenschap bij de student?

In welke situaties heeft hij of zij moeite dit aspect van een professionele houding te tonen?

In welk opzicht kan hij of zij zich verbeteren?

 

Stelling 1: 8,  als we met de familie zijn is het ltijd gezellig met hem

Stelling 2: 7,5 hij komt het vaak na maar soms vergeet hij het te doen

Stelling 3: 6,5 als hij een ov heeft gehaald dan wilt hij het de volgende keer beter doen

Stelling 4: 8, omdat hij vaak trakteert op eten en drinken of een gezeelig dagje weg en dat vind ik wel leuk

 

Toelichting:

 

Over het algemeen een leuke en gezellige broer

 

 

Nieuwsgierige houding

 

Stelling 1: De student is in staat om buiten de bestaande kaders te treden en ontwikkelt graag nieuwe en originele oplossingen.

 

Stellng 2: De student leert graag door te experimenteren met zijn eigen gedrag.

 

Stelling 3: De student stelt gerichte vragen om iemand zijn verhaal te laten vertellen en luistert daarbij actief.

 

 

Geef feedback op basis van de onderstaande hulpvragen:

 

Hulpvragen:

In hoeverre herkent u de betreffende eigenschap bij de student?

In welke situaties heeft hij of zij moeite dit aspect van een nieuwsgierige houding te tonen?

In welk opzicht kan hij of zij zich verbeteren?

 

Stelling 1: 6,0 want hij is niet creatief en heeft hier moeite mee

Stelling 2: 6,0 want hij houd er niet om te dingen uittetesten

Stelling 3: 7,5 want hij weet als je iets vertelt dan weet hij het 2 weken later nog

 

Toelichting:

 

Hij is minder goed in dingen uitproberen maar soms doet hij het wel

                                                   

 

 

 

Ondernemende houding

 

Stelling 1: De student wil telkens beter presteren.

 

Stelling 2: De student toont initiatief.

 

Stelling 3: De student zal ondanks tegenslagen en kritiek afmaken waar hij aan begonnen is.

 

Stelling 4: De student heeft zelfdiscipline.

 

 

Geef feedback aan de student per stelling.

 

Hulpvragen:

In hoeverre herkent u de betreffende eigenschap bij de student?

In welke situaties heeft hij of zij moeite dit aspect van een ondernemende houding te tonen?

In welk opzicht kan hij of zij zich verbeteren?

 

Stelling 1:  8, want hij houd er niet van als het het slecht doed

Stelling 2: 7, af en toe toont hij inatiatief

Stelling 3:4, dit doed hij niet want hij is snel afgelijd en dus vindt hij steeds andere leuke dingen om te doen

Stelling 4: 6,5 , dit kkan beter maar als het moet heeft hij het

 

Toelichting:

 

Mijn broer wilt zich graag verbeteren als het slecht gaat

 

 

 

Overtuigende houding

 

Stelling 1: De student is in staat anderen mee te krijgen met een bepaald standpunt, voorstel of idee.

 

Stelling 2: De student is in staat om in heldere taal met anderen informatie uit te wisselen en te communiceren.

 

Stelling 3: De student stemt zijn taalgebruik en inhoud af op zijn publiek.

 

 

Geef feedback aan de student per stelling.

 

Hulpvragen:

In hoeverre herkent u de betreffende eigenschap bij de student?

In welke situaties heeft hij of zij moeite dit aspect van een overtuigende houding te tonen?

In welk opzicht kan hij of zij zich verbeteren?

 

Stelling 1: 6, soms want hij is niet heel creatief dus vaak zijn zn iedeeen vaak een beetje het zelfde

Stelling 2: 6,5 , dit kan beter want hij praat zacht dus kan je makkelijk er over heen prate

Stelling 3: 8, dit echt vaak want als hij met mij is scheld hij wel vaker dan hijmet vreemden is

 

Toelichting:

 

Hij is goed opgevoed is heel beleefd en kan een grapje maken

 

 

 

 

Persoon 2

Deze 360 graden feedback is ingevuld door:

Naam: Dorien Ophorst

Relatie: moeder

 

 

Professionele houding

 

Stelling 1: De student maakt in een gezelschap vaak een positieve indruk.          

 

Stelling 2: De student komt afspraken altijd na.

 

Stelling 3: De student staat kritisch ten opzichte van zijn eigen handelen.

 

Stelling 4: De student steekt veel energie in het opbouwen en onderhouden van relaties.

 

 

Geef feedback op basis van de onderstaande hulpvragen:

In hoeverre herkent u de betreffende eigenschap bij de student?

In welke situaties heeft hij of zij moeite dit aspect van een professionele houding te tonen?

In welk opzicht kan hij of zij zich verbeteren?

 

Stelling 1: 9, ik zie dat hij meestal een goede indruk achterlaat op anderen, hij is beleefd, vriendelijk en mensen voelen zich vaak op zijn gemak bij hem

Stelling 2: 8, hij komt vaak zijn afspraken na, maar soms vergeet hij ze als ze voor hem niet heel belangrijk zijn.

Stelling 3: 8, hij is inzichzelf heel kritisch, maar laat dat aan de buitenkant niet blijken

Stelling 4: 7, hij is sociaal en heeft een leuke vrienden groep, maar hij kan er nog wel meer moeite in steken

 

Toelichting:

Hij is een leuke en sociale jongen en is ook in staat om een goede en professionele indruk achter te laten

 

 

 

Nieuwsgierige houding

 

Stelling 1: De student is in staat om buiten de bestaande kaders te treden en ontwikkelt graag nieuwe en originele oplossingen.

 

Stellng 2: De student leert graag door te experimenteren met zijn eigen gedrag.

 

Stelling 3: De student stelt gerichte vragen om iemand zijn verhaal te laten vertellen en luistert daarbij actief.

 

 

Geef feedback op basis van de onderstaande hulpvragen:

 

Hulpvragen:

In hoeverre herkent u de betreffende eigenschap bij de student?

In welke situaties heeft hij of zij moeite dit aspect van een nieuwsgierige houding te tonen?

In welk opzicht kan hij of zij zich verbeteren?

 

Stelling 1: 6, hij heeft zijn eigen mening over bepaalde dingen maar is niet heel creatief

Stelling 2: 4, hij is niet heel leergierig en laat dar ook wel blijken

Stelling 3: 6,5 , bij mensen die hij kent lukt het hem wel, maar bij mensen die hij niet kent of niet mag heeft hij er meer moeite mee

 

Toelichting: hij heeft hier nog wel ruimte voor verbetering maar hij kan het nog wel verbeteren door er meer tijd in te steken

 

 

                                                 

 

Ondernemende houding

 

Stelling 1: De student wil telkens beter presteren.

 

Stelling 2: De student toont initiatief.

 

Stelling 3: De student zal ondanks tegenslagen en kritiek afmaken waar hij aan begonnen is.

 

Stelling 4: De student heeft zelfdiscipline.

 

 

Geef feedback aan de student per stelling.

 

Hulpvragen:

In hoeverre herkent u de betreffende eigenschap bij de student?

In welke situaties heeft hij of zij moeite dit aspect van een ondernemende houding te tonen?

In welk opzicht kan hij of zij zich verbeteren?

 

Stelling 1: 4, hij kan nog veel beter, maar is vaak te lui om er wat aan te doen

Stelling 2: 7, het is af een aan, als iets hem intresseert doet hij het wel maar als het hem niks uitmaakt doet hij het niet en is hij heel afwachtend

Stelling 3: 6, als hij ergens achterstaat dan lukt het hem wel

Stelling 4: 7, hij is er aan aan het werken maar het kan nog wat beter worden

 

Toelichting: hij kan nog stukken beter maar is hier wel thuis stiekem best hard aan aan het werken

 

 

 

Overtuigende houding

 

Stelling 1: De student is in staat anderen mee te krijgen met een bepaald standpunt, voorstel of idee.

 

Stelling 2: De student is in staat om in heldere taal met anderen informatie uit te wisselen en te communiceren.

 

Stelling 3: De student stemt zijn taalgebruik en inhoud af op zijn publiek.

 

 

Geef feedback aan de student per stelling.

 

Hulpvragen:

In hoeverre herkent u de betreffende eigenschap bij de student?

In welke situaties heeft hij of zij moeite dit aspect van een overtuigende houding te tonen?

In welk opzicht kan hij of zij zich verbeteren?

 

Stelling 1: 7, als hij ergens enthousiast over is kan hij het wel, maar anders heeft hij er nog wel moeite mee

Stelling 2: 5, dit kan hij nog wel wat verbeteren door duidelijker te praten

Stelling 3: 9, hij voelt goed aan tegen wie hij praat en hou hij tegen diegene moet praten

 

Toelichting: ook hier is er nog eens werk aan de winkel

 

 

 

Persoon 3

Deze 360 graden feedback is ingevuld door:

Naam: Rik

Relatie: Mede stagair bij FC Dodrecht

 

 

Professionele houding

 

Stelling 1: De student maakt in een gezelschap vaak een positieve indruk.          

 

Stelling 2: De student komt afspraken altijd na.

 

Stelling 3: De student staat kritisch ten opzichte van zijn eigen handelen.

 

Stelling 4: De student steekt veel energie in het opbouwen en onderhouden van relaties.

 

 

Geef feedback op basis van de onderstaande hulpvragen:

In hoeverre herkent u de betreffende eigenschap bij de student?

In welke situaties heeft hij of zij moeite dit aspect van een professionele houding te tonen?

In welk opzicht kan hij of zij zich verbeteren?

 

Stelling 1: 7, hij is aardig en sociaal en komt vriendelijk over

Stelling 2: 8, ja die komt hij na en vaak redelijk snel na

Stelling 3: 5, dit kan hij nog wel wat beter doen

Stelling 4: 8, je ziet dat hij vaak wel een praatje te maken met mede collega’s

 

Toelichting: je ziet wel dat het een hele aardige en sociale jongen is

 

 

 

Nieuwsgierige houding

 

Stelling 1: De student is in staat om buiten de bestaande kaders te treden en ontwikkelt graag nieuwe en originele oplossingen.

 

Stellng 2: De student leert graag door te experimenteren met zijn eigen gedrag.

 

Stelling 3: De student stelt gerichte vragen om iemand zijn verhaal te laten vertellen en luistert daarbij actief.

 

 

Geef feedback op basis van de onderstaande hulpvragen:

 

Hulpvragen:

In hoeverre herkent u de betreffende eigenschap bij de student?

In welke situaties heeft hij of zij moeite dit aspect van een nieuwsgierige houding te tonen?

In welk opzicht kan hij of zij zich verbeteren?

 

Stelling 1: 7, hij heeft wel een paar goede en leuke ideeën bedacht

Stelling 2: 5, hier heeft hij nog wel meer moeite mee

Stelling 3: 7, hij kan dit wel goed maar kan ook nog beter

 

Toelichting: hij kan hier nog wel wat verbeteren

 

 

                                                   

Ondernemende houding

 

Stelling 1: De student wil telkens beter presteren.

 

Stelling 2: De student toont initiatief.

 

Stelling 3: De student zal ondanks tegenslagen en kritiek afmaken waar hij aan begonnen is.

 

Stelling 4: De student heeft zelfdiscipline.

 

 

Geef feedback aan de student per stelling.

 

Hulpvragen:

In hoeverre herkent u de betreffende eigenschap bij de student?

In welke situaties heeft hij of zij moeite dit aspect van een ondernemende houding te tonen?

In welk opzicht kan hij of zij zich verbeteren?

 

Stelling 1: 6, je merkt dat hij zich wel wil verbeteren  maar het kan nog beter

Stelling 2: 9, zeker heeft veel goed werk geleverd en nam ook veel opzich

Stelling 3: 8, hij heeft dat zeker ook gedaan

Stelling 4: 10, hij heeft heel goed zelfstandig gewerkt

 

Toelichting: hij is een aardige hardwerkende jongen

 

 

 

Overtuigende houding

 

Stelling 1: De student is in staat anderen mee te krijgen met een bepaald standpunt, voorstel of idee.

 

Stelling 2: De student is in staat om in heldere taal met anderen informatie uit te wisselen en te communiceren.

 

Stelling 3: De student stemt zijn taalgebruik en inhoud af op zijn publiek.

 

 

Geef feedback aan de student per stelling.

 

Hulpvragen:

In hoeverre herkent u de betreffende eigenschap bij de student?

In welke situaties heeft hij of zij moeite dit aspect van een overtuigende houding te tonen?

In welk opzicht kan hij of zij zich verbeteren?

 

Stelling 1: 7, hij heeft mij wel een paar keer kunnen overtuigen van zijn ideeën

Stelling 2: 8, hij communiceert duidelijk en spreekt duidelijk

Stelling 3: 8, hij voelt goed aan als er een belangrijke collega voor zich staat en eentje die minder belangrijk is

 

Toelichting: hij kan goed ideeën over brengen op de anderen

Maak jouw eigen website met JouwWeb